Retur og refusjonsbetingelser hos Bare Bra Barnemat
Takk for at du handler hos Bare Bra Barnemat. Vi anbefaler at du leser disse nøye.
Alle digitale produkter blir sendt ut og gjort tilgjengelig umiddelbart etter kjøp via e-post.
Vi utsteder refusjon for digitale produkter innen 14 dager etter det opprinnelige kjøpet av produktet uansett grunn. Kjøper må da henvende seg til oss med ønske om refusjon, på epost [email protected] innen 14 dager etter det opprinnelige kjøpet.
Vi oppfordrer deg til å kontakte oss på epost [email protected] for å få hjelp hvis du opplever problemer med å motta eller laste ned produktene du har kjøpt.
Alle fysiske produkter blir sendt ut så raskt de er på lager, og normalt innen 1 – 2 dager så fremt ikke annet er opplyst ved kjøpstidspunkt.
Produktene kan returneres uansett grunn inntil 14 dager etter at kjøper har mottatt varene. Vi utsteder refusjon for produktene innen 14 dager etter at kjøper har mottatt varen. Kjøper må da henvende seg til oss med ønske om retur og refusjon på epost [email protected] innen 14 dager etter mottagelse av varen. Dersom kjøper ønsker å returnere varene er det kjøper som i sin helhet dekker kostnadene for retur, herunder kostnader til frakt, transport og egnet emballasje. Retten til retur og refusjon bortfaller på grunn av hygieniske årsaker dersom forpakningen på produktene er brutt.
Vi oppfordrer deg til å kontakte oss på epost [email protected] hvis du har spørsmål om våre betingelser for retur og refusjon eller opplever problemer med produktene våre, så skal vi gjøre vårt beste for å hjelpe deg.
Returadresse:
Bare Bra Barnemat AS, org nr. 918 693 335
Fridtjof Nansens gate 5
3054 Drammen